19.5.07

Fent la maleta

Aquesta setmana he portat uns horaris impossible, suposo que per això encara no m'he fet a l'idea que demà al matí agafo un avió cap a Praga. Acabo de recollir quatre coses per mirar que no em faltés res important que encara tinc temps d'anar a comprar. No he mirat la guia, no he fet cap planning de què haig d'anar a veure....una mica desastre. Però ja tinc pensat que l'avió tindré temps de fer-ho tot i millor estigui entretinguda.
No sabeu el pànic que tinc al pujar en aquests aparells......és igual que sigui de ciències (que les lletres m'encanten i no faig mai distincions)...però aquella cosa metàl.lica que pesa tant....que s'aguanti allà dalt.....em vaig repetint: "euria, tot anirà bé".
Marxo amb mil coses pendents, en contestar tots els vostres posts que tinc endarrerits, a fer el meme del Joan i del Tondo, a posar un post nou que tenia començat, però tot ho faré quan arribi.
Cuideu-vos molt!!!
Ptons a tots i fins ara!!

15 comentaris:

Waipu Joan ha dit...

els avions són un mitjà de transport bastant més segur que el que la gent es pensa. Salutacions i boan estada a Praga.

gatot ha dit...

Que tinguis una molt bona estada a Praga. Aprofita i obre tots els sentits. Cada olor, cada color, cada sensació seran un nou bocí de tu, d'alguna manera.

I l'avió... segur que has pujat al Dragon Khan, si? i t'ho vas passar bé? De fet... és més perillos anar a Port Aventura que pujar en un avió. :D

I si t'agafa la por... recorda que hi haurà una colla de blogaires fent el viatge amb tu!

petons i llepades viatgeres!

Joana ha dit...

Bon viatge! Disfruta i quan tornis ens ho expliques!!!
No tinguis por.... Mai!
NA ABRAÇADA!

El veí de dalt ha dit...

Bon viatge i millor ressenya!

Jo Mateixa ha dit...

Que tinguis un grandissim viatge, diverteix-t'he i fes fotos per despres penjar-les al Bloc i comentar-les amb nosaltres eh!!!!

Joder, que burra, si això ja no llegiras fins que tornis a buenas horas et dic lo de la camara :-S

Ets dona previsora o sigui que segur que ja hi has pensat tu :-P

Fins ben aviat i no t'hi estiguis gaire eh, petonassos!!!!!!!!!!!!!

mossèn ha dit...

bon viatge !!!
per cert, jo tampoc entenc com poden funcionar els avions, i ara que ho penso, la tv, la radio, el telèfon, internet, .....

Anònim ha dit...

Passa-t'ho molt bé!! Bon viatge :)

Cervecerix ha dit...

I és que tot anirà bé dona! Bon viatge i feliç estància!

Salut!

Waipu Carolina ha dit...

Buen viaje y ya verás que la pasarás rico aunque no hayas planificado, las mejores cosas a veces son las espontaneas.
Y si tienes mucho miedo haz como yo, te tomas un pequeño tranquilizante y así vas como decimos en mi tierra "ahuevoneada".
Un abrazo

Jobove - Reus ha dit...

molt interesant el teu blog
si tens un moment visita
http://telamamaria.blogspot.com
irreverent iconoclasta ecléctic i llibertari,és troba a Reus Baix Camp

gràcies per tot

Deric ha dit...

Bon viatge!
Tinc la mateixa sensació quan pujo a un avió!

euria ha dit...

Bones a tots!!!!

Ja sóc aquí i sencera després de l'avió. Només algun sotrac a la tornada.
I tant que he aprofitat tot el que em podia donar la ciutat amb el poquet temps que hi he passat, però molt bonica de veure i per tornar-hi. I en més de 2, 3, 4 ocasions he pensat en els blogaires :)
Ja us en faré cinc cèntims quan pugui ordenar una miqueta les idees.
Si que vaig pensar en endur-me la càmara.....però trigaré dies en tenir-les xq no em vaig endur la digital.

Molts petons a tots i ara em vaig a posar al dia, llegint bé, el q us ha passat a vosaltres!!

Una abraçada!

Anònim ha dit...

preberite celoten blog, kar dober

Anònim ha dit...

molt intiresno, gracies

kaukenh ha dit...

Thanks you!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sober Living Homes Los Angeles

Rechtsanwalt Siegen